2022-12-14 • Naujienos
„Lietuviai tikrai moka susitelkti ir parodyti savo gerumą. Tuo ne kartą įsitikinome rinkdami pinigines aukas, daiktus, drabužius ar kaip praėjusį savaitgalį miegmaišius Ukrainos žmonėms. Tačiau šalyje vis dar populiaresnė vienkartinė parama, skirta konkrečiai problemai spręsti, o ne reguliarus aukojimas organizacijoms. LRK darbuotojai ir savanoriai dirba kasdien – lanko vienišus senelius, padeda šeimoms su negalia, migrantams, žmonėms iš Ukrainos, rūpinasi visais krizės paliestais mūsų šalyje, taip pat ruošiasi ir prireikus reaguoja į ekstremalias situacijas. Todėl nuolatinė parama organizacijai gyvybiškai svarbi. Būtent šia kampanija ir siekiame atkreipti visuomenės dėmesį bei paskatinti kurti reguliarios paramos nevyriausybinėms organizacijoms tradiciją“, – teigia LRK vadovė Kristina Meidė.
LRK komunikacijos vadovė sako, jog kampanijos idėja reguliarią paramą prilyginti prenumeratoms kilo atsigręžus į mūsų įpročius. „Paslaugų ar turinio prenumerata šiuolaikiniam žmogui jau yra tapusi gana įprastu dalyku. Klausomės muzikos per „Spotify“, žiūrime filmus ir serialus per „Netflix“, palaikome lietuvių kūrėjus per „Contribee“ platformas. Tačiau vis dar nesusimąstome, kad prenumeruoti galime ne tik pramoginį turinį. Kiekvieną mėnesį skirdami reguliarią paramą tokiai nevyriausybinei organizacijai kaip LRK, turime galimybę prisidėti prie gerų darbų ir prenumeruoti pagalbą pažeidžiamiausiems visuomenės nariams“, – pastebi L. Lesauskaitė.
„Prenumeratos forma yra gerai atpažįstama ir daugelio iš mūsų naudojama kasdieniam pramoginiam turiniui gauti. Todėl šioje kampanijoje lygindami turinio prenumeratą su pagalba, kurią galima suteikti už tokią pat ar panašią sumą kiekvieną mėnesį, kviečiame žmones susimąstyti, jog kiekvieno iš mūsų prenumerata išties gali daugiau. Jei kiekvieną mėnesį už keliasdešimt eurų prenumeruojame pramogas, galbūt papildomai galime prenumeruoti ir gerumą, skirdami reguliarią finansinę paramą Lietuvos Raudonajam Kryžiui“, – pagrindinę kampanijos idėją pristato kūrybinės agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.
„Prenumeratos forma yra gerai atpažįstama ir daugelio iš mūsų naudojama kasdieniam pramoginiam turiniui gauti. Todėl šioje kampanijoje lygindami turinio prenumeratą su pagalba, kurią galima suteikti už tokią pat ar panašią sumą kiekvieną mėnesį, kviečiame žmones susimąstyti, jog kiekvieno iš mūsų prenumerata išties gali daugiau. Jei kiekvieną mėnesį už keliasdešimt eurų prenumeruojame pramogas, galbūt papildomai galime prenumeruoti ir gerumą, skirdami reguliarią finansinę paramą Lietuvos Raudonajam Kryžiui“, – pagrindinę kampanijos idėją pristato kūrybinės agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas. Ano jo, šiai kampanijai buvo pasirinktas vizualiai paveikus kūrybinis sprendimas, kuriuo tarsi iš naujo sukuriami populiarūs, dažnai prenumeruojami prekės ženklai. Tik vietoje jų įprasto pavadinimo matomi žodžiai, tiesiogiai susiję su LRK ir organizacijos teikiama pagalba. Todėl kampanijos vizualuose gerai atpažįstamus įprastai prenumeruojamų prekės ženklų logotipus pakeitė žodžiai „Maistas“, „Vaistai“, „Žmonės su negalia“, „Savanoriai“ ir „Pagalba“.
D. Žilėnas atskleidžia, jog kampanijos idėją drauge su LRK grynino kelis mėnesius: „Tikriausiai ilgiausiai rinkome žodžius, kurie trumpai ir aiškiai atspindėtų organizacijos vykdomas veiklas ir pagalbos formas, bet kartu būtų tinkami ir konkretaus pasirinkto prekės ženklo logotipui“. Dar vienas iššūkis, su kuriuo susidūrė kūrybos agentūra – kaip pasirinkti prekės ženklus, kuriuos lietuviai atpažintų vien iš dizaino elementų. „Pirmiausia kampanijoje atsirado vizualai, kurie panašūs į tarptautinius prekės ženklus, kurie gerai atpažįstami ir Lietuvos rinkoje. O vėliau dėl aktualumo platesnei auditorijai visuose šalies regionuose į kampaniją įtraukėme ir vietinius, gerai atpažįstamus prekės ženklus tokius kaip žurnalas „Žmonės“ arba savaitraštis „Savaitė“, – pasakoja D. Žilėnas. Kampanijos „Jūsų prenumerata gali daugiau“ metu nuo gruodžio 13 d. iki vasario 1 d. planuojama lauko reklama, reklaminiai pranešimai socialiniuose tinkluose, „Google“ paieškos optimizavimas bei reklama, reklamjuostės (vadinamieji baneriai) socialiniuose tinkluose bei naujienų portaluose, nuomonės formuotojų įtraukias, ryšių su visuomene viešinimo kampanija bei informacija tinklapyje www.redcoss.lt. Lietuvos Raudonajam Kryžiui kampanijos idėją kūrė kūrybos agentūra „Ogilvy Vilnius“, kampaniją socialiniuose tinkluose įgyvendinti padeda socialinių tinklų rinkodaros agentūra „Caption“. Kampanijos viešinimu rūpinasi komunikacijos agentūra „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“.
Veiklos
Informacija
Apie Raudonąjį Kryžių
Darbo laikas
I-V 08:30-17:30
Įmonės kodas: 190679146
Sąskaita: SEB bankas LT277044060000908211
© Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugija
Privatumo politika Slapukų politika Aukojimo sąlygos Pirkimo taisyklės