Įkvėpti pirmi padėti krizėje

Gerumo prenumerata

2022-12-14 • Naujienos

Apie kampaniją

„Lietuviai tikrai moka susitelkti ir parodyti savo gerumą. Tuo ne kartą įsitikinome rinkdami pinigines aukas, daiktus, drabužius ar kaip praėjusį savaitgalį miegmaišius Ukrainos žmonėms. Tačiau šalyje vis dar populiaresnė vienkartinė parama, skirta konkrečiai problemai spręsti, o ne reguliarus aukojimas organizacijoms. LRK darbuotojai ir savanoriai dirba kasdien – lanko vienišus senelius, padeda šeimoms su negalia, migrantams, žmonėms iš Ukrainos, rūpinasi visais krizės paliestais mūsų šalyje, taip pat ruošiasi ir prireikus reaguoja į ekstremalias situacijas. Todėl nuolatinė parama organizacijai gyvybiškai svarbi. Būtent šia kampanija ir siekiame atkreipti visuomenės dėmesį bei paskatinti kurti reguliarios paramos nevyriausybinėms organizacijoms tradiciją“, – teigia LRK vadovė Kristina Meidė.

LRK komunikacijos vadovė sako, jog kampanijos idėja reguliarią paramą prilyginti prenumeratoms kilo atsigręžus į mūsų įpročius. „Paslaugų ar turinio prenumerata šiuolaikiniam žmogui jau yra tapusi gana įprastu dalyku. Klausomės muzikos per „Spotify“, žiūrime filmus ir serialus per „Netflix“, palaikome lietuvių kūrėjus per „Contribee“ platformas. Tačiau vis dar nesusimąstome, kad prenumeruoti galime ne tik pramoginį turinį. Kiekvieną mėnesį skirdami reguliarią paramą tokiai nevyriausybinei organizacijai kaip LRK, turime galimybę prisidėti prie gerų darbų ir prenumeruoti pagalbą pažeidžiamiausiems visuomenės nariams“, – pastebi L. Lesauskaitė.

Jūsų prenumerata gali daugiau

„Prenumeratos forma yra gerai atpažįstama ir daugelio iš mūsų naudojama kasdieniam pramoginiam turiniui gauti. Todėl šioje kampanijoje lygindami turinio prenumeratą su pagalba, kurią galima suteikti už tokią pat ar panašią sumą kiekvieną mėnesį, kviečiame žmones susimąstyti, jog kiekvieno iš mūsų prenumerata išties gali daugiau. Jei kiekvieną mėnesį už keliasdešimt eurų prenumeruojame pramogas, galbūt papildomai galime prenumeruoti ir gerumą, skirdami reguliarią finansinę paramą Lietuvos Raudonajam Kryžiui“, – pagrindinę kampanijos idėją pristato kūrybinės agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.

„Prenumeratos forma yra gerai atpažįstama ir daugelio iš mūsų naudojama kasdieniam pramoginiam turiniui gauti. Todėl šioje kampanijoje lygindami turinio prenumeratą su pagalba, kurią galima suteikti už tokią pat ar panašią sumą kiekvieną mėnesį, kviečiame žmones susimąstyti, jog kiekvieno iš mūsų prenumerata išties gali daugiau. Jei kiekvieną mėnesį už keliasdešimt eurų prenumeruojame pramogas, galbūt papildomai galime prenumeruoti ir gerumą, skirdami reguliarią finansinę paramą Lietuvos Raudonajam Kryžiui“, – pagrindinę kampanijos idėją pristato kūrybinės agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas. Ano jo, šiai kampanijai buvo pasirinktas vizualiai paveikus kūrybinis sprendimas, kuriuo tarsi iš naujo sukuriami populiarūs, dažnai prenumeruojami prekės ženklai. Tik vietoje jų įprasto pavadinimo matomi žodžiai, tiesiogiai susiję su LRK ir organizacijos teikiama pagalba. Todėl kampanijos vizualuose gerai atpažįstamus įprastai prenumeruojamų prekės ženklų logotipus pakeitė žodžiai „Maistas“, „Vaistai“, „Žmonės su negalia“, „Savanoriai“ ir „Pagalba“.

D. Žilėnas atskleidžia, jog kampanijos idėją drauge su LRK grynino kelis mėnesius: „Tikriausiai ilgiausiai rinkome žodžius, kurie trumpai ir aiškiai atspindėtų organizacijos vykdomas veiklas ir pagalbos formas, bet kartu būtų tinkami ir konkretaus pasirinkto prekės ženklo logotipui“. Dar vienas iššūkis, su kuriuo susidūrė kūrybos agentūra – kaip pasirinkti prekės ženklus, kuriuos lietuviai atpažintų vien iš dizaino elementų. „Pirmiausia kampanijoje atsirado vizualai, kurie panašūs į tarptautinius prekės ženklus, kurie gerai atpažįstami ir Lietuvos rinkoje. O vėliau dėl aktualumo platesnei auditorijai visuose šalies regionuose į kampaniją įtraukėme ir vietinius, gerai atpažįstamus prekės ženklus tokius kaip žurnalas „Žmonės“ arba savaitraštis „Savaitė“, – pasakoja D. Žilėnas. Kampanijos „Jūsų prenumerata gali daugiau“ metu nuo gruodžio 13 d. iki vasario 1 d. planuojama lauko reklama, reklaminiai pranešimai socialiniuose tinkluose, „Google“ paieškos optimizavimas bei reklama, reklamjuostės (vadinamieji baneriai) socialiniuose tinkluose bei naujienų portaluose, nuomonės formuotojų įtraukias, ryšių su visuomene viešinimo kampanija bei informacija tinklapyje www.redcoss.lt. Lietuvos Raudonajam Kryžiui kampanijos idėją kūrė kūrybos agentūra „Ogilvy Vilnius“, kampaniją socialiniuose tinkluose įgyvendinti padeda socialinių tinklų rinkodaros agentūra „Caption“. Kampanijos viešinimu rūpinasi komunikacijos agentūra „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“.

Kaip prenumeruoti gerumą?

Gerumo prenumerata – spausti čia

Naujienos

Panašios naujienos

Naujienos

Reikalingi elektros generatoriai ir miegmaišiai Ukrainai

Lietuvos Raudonasis Kryžius (LRK) kartu su Lietuvos savivaldybėmis, palaikomi LR prezidento Gitano Nausėdos pradeda elektros generatorių ir miegmaišių tiekimo Ukrainai akciją. Šiuo metu esame nupirkę 220 generatorių, kurie jau kitą savaitę bus išvežti į Ukrainą ir paskutinės, miegmaišių rinkimo akcijos metu, surinkome beveik 4000 miegmaišių, tačiau poreikis meigmaišiams ir elektros generatoriams yra daug didesnis. Todėl kviečiame padėti mums įsigyti labai reikalingų ELEKTROS GENERATORIŲ, skirtų Ukrainai ir taip pat atnaujiname MIEGMAIŠIŲ rinkimą.

Skaityti
Naujienos

Padėkime išpildyti svajones

„Besibaigiantys metai mums ir mūsų šaliai nebuvo patys lengviausi. Tačiau nepaisant visų sunkumų, drauge su valstybe ir neabejingais žmonėmis tiesėme pagalbos ranką nuo karo bėgantiems žmonėms, aukojome šiltus drabužius, higienos reikmenis bei kitus būtiniausius daiktus į šalį atvykusiems ukrainiečiams, rūpinomės vienišais vyresniais žmonėmis bei šeimomis, kurios prižiūri savo negalią turinčius artimuosius. Tai tik keli pavyzdžiai, kurie iliustruoja, jog vienybė ir žmogiškumas gali įveikti krizes. Pirmi padėti krizėje – tai mūsų misija ir įsipareigijimas žmonėms ir šaliai.“ Lietuvos Raudonojo Kryžiaus vadovė Kristina Meidė

Skaityti
Naujienos

Gerumo prenumerata

Lietuvos Raudonasis Kryžius pradeda komunikacijos kampaniją „Jūsų prenumerata gali daugiau“. Ji skatina visuomenę kurti reguliarios paramos tradiciją – prie gerų darbų prisidėti ne tik per didžiąsias metų šventes, bet gerumą prenumeruoti visus metus.

Skaityti
Naujienos

220 generatorių Ukrainai

Lietuvos Raudonasis Kryžius nupirko 220 vnt. generatorių, kuriuos pristatys Ukrainai. Šiuo metu Ukrainoje dėl apšaudymų, kurie nutaikyti į Ukrainos energetikos infrastruktūrą, beveik 12 mln. žmonių kasdien susiduria su elektros tiekimo trikdžiais arba visiškai neturi elektros. Atsižvelgiant į net 30% elektros energijos deficitą šalyje, Lietuvos Raudonasis Kryžius nupirko 100 generatorių, kurie gruodžio 20-21 d. bus išvežti į Ukrainą.

Skaityti
Naujienos

Miegmaišių rinkimo akcija

ATNAUJINIMAS: BUVO SURINKTA BEVEIK 4000 MIEGMAIŠIŲ, AČIŪ PRISIDĖJUSIEMS! Ukrainoje intensyviai vykstant apšaudymams, maždaug 12 milijonų žmonių liko be elektros ir kasdien kovoja su šalčiu. Lietuvos Raudonasis Kryžius iš kolegų, Ukrainos Raudonojo Kryžiaus, gavo žinių, kad šiuo metu gyventojams labai trūksta šiltų miegmaišių. Išreikštas poreikis - 75 tūkst. miegmaišių. ❗️ Todėl artimiausią savaitgalį, gruodžio 10 ir 11 dienomis, labai kviečiame visuomenę susivienyti dar kartą - skelbiame MIEGMAIŠIŲ RINKIMO UKRAINAI AKCIJĄ VISOJE ŠALYJE!

Skaityti
Visi naujienos
Tapk mūsų rėmėju arba savanoriu!
Prisidėti prie pagalbos kitiems, gali aukodamas pinigus arba darydamas gerus darbus savomis rankomis – tavo, kaip rėmėjo arba savanorio pagalba, mums labai svarbi.
Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugija
Konstitucijos pr. 7A, PC Europa, III a.
Vilnius, LT-09307
+370 659 71 598 info@redcross.lt

Darbo laikas
I-V 08:30-17:30

Įmonės kodas: 190679146
Sąskaita: SEB bankas LT277044060000908211

© Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugija

Privatumo politika Slapukų politika Aukojimo sąlygos Pirkimo taisyklės